Bij basketbalvereniging Peatminers in Vriezenveen kan iedereen leren basketballen. Ook als je een beperking hebt. Dan ben je namelijk van harte welkom bij de G-basketbaltraining die iedere woensdagmiddag wordt gehouden in sporthal De Stamper in Vriezenveen van 17:00 tot 18:00 uur.

Deze training is bedoeld voor jongeren tot en met 18 jaar die graag een teamsport willen doen, maar in een reguliere sport niet altijd goed uit de voeten kunnen. De trainingen worden gegeven door ervaren coaches, waaronder een fysiotherapeut. Deze zorgt ervoor dat iedereen ongeacht zijn of haar beperking optimaal mee kan doen en tegelijkertijd individueel wordt uitgedaagd om de conditie, houding en bewegingen te verbeteren. Daarnaast is er veel aandacht voor het sociale aspect van samen sporten: Peatminers is namelijk ook een heel gezellige vereniging.

Een keer kijken of meedoen? Dat kan altijd tijdens de training op woensdagmiddag. Stuur voor meer een mailtje naar info@peatminers.nl.